Layihə icmalı:
Yerli qəhvəxanalara və restoranlara tanınmış Premium qəhvə təchizatçısı olan Coffee Go, öz qəhvə zəncirini yaratmaq üçün bazar təcrübəsindən və marka nüfuzundan istifadə etməyə qərar verdi. Məqsəd Bakıda keyfiyyətli kofe şop çatışmazlığı problemini həll etmək və şəhərdə aparıcı kofe şop brendi olmaq idi.
Strategiya və konsepsiya
Coffee Go-nu kofe təchizatından əlavə kofe şoplar şəbəkəsinə keçmək üçün hərtərəfli strategiyalardan istifadə edildi. Yanaşma isə istifadə olunmamış bazar potensialından istifadə etmək və güclü bir marka varlığı yaratmaq məqsədi daşıyırdı.
Bazar təhlili:
Bakıda keyfiyyətli kofe şopların mövcudluğunda ciddi boşluq aşkarlanıb.
Maksimum ziyarətçi sayı və görmə qabiliyyəti ilə əsas yerlərin qiymətləndirilməsi aparılmışdır.
Layihənin İcrası
Kofe şop formatları:
Müştərilərin fərqli ehtiyaclarını və üstünlüklərini ödəmək üçün iki fərqli Qəhvəxana formatı yaradıldı:
Daxili dizayn:
“Coffee Go” markasını əks etdirən rahat və funksional kofe şoplar yaradılmışdır.
Avadanlıq:
Yüksək keyfiyyətli qəhvə hazırlamaq üçün ən müasir qəhvə maşınları və avadanlıqları quraşdırılmışdır.
İşçilər:
Müstəsna müştəri xidməti göstərmək üçün baristalar və köməkçi heyət işə götürülmüşdür və öyrədilmişdir.
İdarəetmə:
Əməliyyatları optimallaşdırmaq və bütün filiallarda uyğunluğu təmin etmək üçün effektiv idarəetmə sistemləri tətbiq edilmişdir.
Nəticə:
Qısa müddət ərzində iki takeaway və bir oturma zalı ilə təchiz edilmiş kofe şoplar uğurla açıldı. Coffee Go, strateji planlaşdırma, bazar təhlili və tətbiqinin markanı necə dəyişdirə biləcəyinə və yerli qəhvə sənayesi üçün yeni standartlar qoyaraq bazar boşluğunu doldurmasına bir nümunədir.