Layihə icmalı:

“Restaurant 13” layihəsi üzərində işləyərkən əsas məqsəd yüksək keyfiyyətli iş və bazar artımını təmin edərkən unikal restoran təcrübəsi yaratmaq idi.

Strategiya və konsepsiya

Strategiya restoranın açılışından tutmuş gündəlik idarəetməyə qədər bütün aspektlərini diqqətlə planlaşdırmağı və həyata keçirməyi hədəfləyirdi. Buraya dizayn, struktur, kadr hazırlığı və satışın artırılması xidmətləri daxildir.

Layihənin İcrası

Restoran rəhbərliyi:

Müasir və cəlbedici dizayn restoranın yüksək səviyyəli markasına uyğunlaşmaq və xoş bir atmosfer təmin etmək üçün hazırlanmışdır.

İşin optimallaşdırılması və yüksək xidmət standartlarının qorunması üçün effektiv idarəetmə sistemləri tətbiq edilmişdir.

Menyu tərtibatı və dizaynı:

Menyu dizaynı: hər zövqə uyğun yerli və beynəlxalq mətbəxi özündə cəmləşdirən bir menyu hazırlanmışdır.

Satınalma: tanınmış təchizatçılardan yüksək keyfiyyətli maddələr hər yeməyin restoranın keyfiyyət standartlarına cavab verməsini təmin etdi.

Banketlər və korporativ sifarişlər:

Banketlər: toylar, şənliklər və korporativ tədbirlər kimi tədbirlər üçün xüsusi xidmət paketləri təklif edən banket xidmətlərini idarə etmək üçün xüsusi bir komanda yaradıldı.

Korporativ tərəfdaşlıq: yerli müəssisələrlə korporativ tədbirlər və görüşlər keçirmək üçün əməkdaşlıq başlandı ki, bu da restoranın bazarda mövcudluğunu artırmağa kömək etdi.

Kadr hazırlığı və satışın artırılması: 

Bütün işçilər üçün müstəsna xidmət və iş səmərəliliyini təmin edən təlim proqramları keçirilmişdir.

Satışın artırılması strategiyaları, o cümlədən gəlirlərin artırılmasına və restoranlarda xidmət keyfiyyətinin yaxşılaşdırılmasına yönəlmiş satışın artırılması üsulları tətbiq edilmişdir.

Nəticə:

Restoran idarəçiliyinə strukturlaşdırılmış yanaşma hamar iş və yüksək müştəri məmnuniyyətini təmin etdi. Diqqətlə hazırlanmış menyu müxtəlif müştəriləri cəlb edərək müsbət rəylər aldı.

Satışın artırılması metodlarının və yüksək xidmət standartlarının tətbiqi gəlirlərin artmasına və davamlı ziyarətə kömək etdi.

“Restaurant 13” layihəsinin uğurlu həysta keçirilməsi “Coffee Mood” və “BeeArif” restoranı kimi layihələrin icrasına təkan verdi.

Hər iki layihə fəaliyyətin uğurlu başlanmasını və davam etdirilməsini təmin etmək üçün hərtərəfli strategiyaya diqqət yetirərək güclü bir marka varlığını təmin etmək və sadiq bir müştəri bazası yaratmaq məqsədini daşıyırdılar.

Strategiya və konsepsiya

Strategiya təntənəli açılışın diqqətlə planlaşdırılması və həyata keçirilməsi, dizayn, menyu tərtibatı və bənzərsiz bir məkan yaratmaq üçün diqqətli yanaşmaya əsaslanırdı.

Layihənin İcrası:

Dizayn və atmosfer:

Rahat və müasir daxili dizayn müştərilər üçün əlverişli bir atmosfer yaratmaq üçün yaradılmışdır. İnteryer, işıqlandırma və zövqlə seçilmiş dekorasiya rahat və xoş bir mühit yaratmağa kömək etdi.

Menyu dizaynı:

Müxtəlif zövqləri təmin etmək üçün menyu hazırlanmışdır. Hər yeməyi və içkiləri keyfiyyət standartlarına uyğunlaşdırmaq üçün yüksək keyfiyyətli maddələrdən istifadə edilmişdir.

Qüsursuz iş:

Yemək və içkilərin davamlı yüksək keyfiyyətini təmin etmək üçün ən müasir avadanlıq quraşdırılmışdır. Yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək üçün bütün personal üçün təlimlər keçirilmişdir.

Nəticə:

Strateji planlaşdırma və tətbiqetmə ilə həm “Coffee Mood”, həm də “BeeArif” restoranı, hər iki layihə  öz sektorda sözünü deyən və bazar trendlərini müəyyən edən müəssisələrə çevrildilər. Keyfiyyətə, xidmətə vurğulayaraq müştərilərin əhəmiyyətli dərəcədə böyüməsinə və sədaqətinə kömək etdim.