Fərdi satış strategiyalarının hazırlanması müəssisənin gəlir və bazar payına əhəmiyyətli dərəcədə təsir edir. Fərdi strategiyaların hazırlanması xidmətinə daxildir:

  1. Bazar araşdırması

Qonaqpərvərlik və restoran sahəsində mövcud tendensiyaların müəyyənləşdirilməsi.

Rəqiblərin güclü və zəif tərəflərinin qiymətləndirilməsi.

Sorğu və rəy vasitəsilə müştəri üstünlüklərinin və davranışlarının müəyyən edilməsi.

  1. Unikal satış təkliflərinin verilməsi
  2. Qiymət strategiyası

Qiymətlərin tələb, mövsüm və ya xüsusi tədbirlərə əsasən tənzimlənməsi.

  1. Aksiyalar və təkliflər

Daimi müştərilər üçün loyallıq proqramlarının həyata keçirilməsi.

Məhdud müddətə tətbiq olunan endirimlər və ya erkən ziyarətçilər üçün xüsusi təkliflərin hazırlanması.

Müştəriləri cəlb etmək üçün xüsusi tədbirlərin keçirilməsi.

  1. Müştəri təcrübəsi

Hər qonağa fərdi xidmət göstərmək üçün kadr hazırlığı.

Müştəri rəylərini toplamaq və müvafiq tədbirlər görmək üçün sistemlərin tətbiqi.

  1. Əməkdaşlıq və tərəfdaşlıq

Yerli müəssisələrlə əməkdaşlıq.

Daha geniş auditoriyaya çatmaq üçün influnserlərlə əməkdaşlığın edilməsi.

Ətraflı məlumat almaq üçün mənimlə əlaqə saxlayın!