Effektiv keyfiyyətə nəzarət müştəri məmnuniyyətini qorumağa, qüsurları azaltmağa və ümumi səmərəliliyi artırmağa kömək edir. Keyfiyyətə nəzarət xidmətinə daxildir:
1.Keyfiyyət standartlarının müəyyən edilməsi
Meyarların təyin edilməsi.
Standartların sənədləşdirilməsi.
2.Keyfiyyətə nəzarət proseslərinin inkişaf etdirilməsi
Məhsul və ya xidmətlərin yoxlanılması prosedurlarının hazırlanması.
Məhsulların performans və təhlükəsizlik standartlarına cavab verməsini təmin etmək üçün test metodlarını tətbiq edilməsi.
3. Keyfiyyətə nəzarət vasitələrinin tətbiq edilməsi
Bütün keyfiyyətə nəzarət tapşırıqlarının yerinə yetirilməsini və standartlara uyğunluğunu təmin etmək üçün yoxlama siyahılarının yaradılması.
Prosesdəki dəyişiklikləri izləmək və standartlardan kənarlaşmaları aşkar etmək üçün nəzarət diaqramlarindan istifadə edilməsi.
4. Kadrların yetişdirilməsi
Personala keyfiyyət standartları, prosedurları və alətlər üzrə təlim keçirilməsi.
5. Keyfiyyətə nəzarət və qiymətləndirmə
Qüsurların sayı, geri ödəmələr və müştəri şikayətləri kimi əsas keyfiyyət göstəricilərinin izlənilməsi.
Standartlara uyğunluğu qiymətləndirmək və təkmilləşdirmə tələb edən sahələri müəyyən etmək üçün müntəzəm keyfiyyət yoxlamalarının aparılması.
6. Təchizatçı keyfiyyətinin idarə edilməsi, təchizatçıların keyfiyyət standartlarına uyğun olmasını təmin etmək üçün müntəzəm yoxlamaların aparılması.
Təchizatçılarla gözləntiləri, standartları və vəzifələri əks etdirən keyfiyyət müqavilələrinin bağlanılması.
Təchizatçıların işinə nəzarət edilməsi və keyfiyyət probleminin həll edilməsi.
7. Sertifikatlaşdırma
Keyfiyyətə nəzarət proseslərinin sənaye qaydalarına və standartlarına uyğunlaşdırılması.
Keyfiyyət idarəetmə standartlarına uyğunluğunu təsdiqləyən müvafiq sertifikatların (məsələn, ISO 9001) əldə edilməsi.
Keyfiyyət nəzarəti xidməti haqqında daha ətraflı məlumat almaq üçün mənimlə əlaqə saxlayın!