Mətbəxin optimallaşdırılması səmərəliliyi artırmaq, xərcləri azaltmaq və ümumi yemək keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq məqsədilə həyata keçirilir. Bu xidmət bir neçə mərhələdə özünü əks etdirir:

  1. İş axını və mətbəx maketinin optimallaşdırılması

Yeməklərin çox saxlamadan bişirməyə, bişirildikdən sonra qonaqlara servis edilməsi ardıcıllığın təmin edilməsi. Səmərəliliyi artırmaq üçün mətbəx üçbucağı dizaynın düşünülməsi (əlüzyuyan, soba, soyuducu).

Hərəkəti minimuma endirmək və prosesləri optimallaşdırmaq üçün ayrı sahələrin (yemək bişirmək, xidmət etmək üçün) və iş yerlərin yaradılması.

Avadanlıqların və iş yerlərinin lazımsız əyilmələrin, gərginliklərin və ya qırılmasının qarşısını alacaq şəkildə yerləşdirilməsi.

  1. Avadanlıq və texnologiya

Keyfiyyətli avadanlıqlara investisiya:

Mətbəxin ehtiyaclarına uyğun yüksək keyfiyyətli və davamlı avadanlıqlarla təmin edilməsi.

Səmərəliliyi artırmaq üçün mətbəx inkişaf sistemlərinin (KDS), inventar idarəetmə proqramının və avtomatlaşdırılmış sifariş sistemlərinin tətbiqi.

  1. İnventarizasiyanın idarə edilməsi

İnventar səviyyəsini izləmək, sifarişləri idarə etmək və tullantıları azaltmaq üçün inventar idarəetmə proqramının tətbiqi.

Köhnə ehtiyatların yenilərindən əvvəl istifadəsini təmin etmək üçün “First In, First Out” (FIFO) metodunun tətbiqi.

Uyğunsuzluqları aşkar etmək və sifarişləri optimallaşdırmaq üçün müntəzəm inventar yoxlamaların aparılması.

  1. Menyunun təkmilləşdirilməsi

Güclü tərəfləri vurğulayacaq və bişirməyi asanlaşdıracaq rasionallaşdırılmış menyunun yaradılması.

Yeməklərin populyarlığını və gəlirliliyini və müvafiq menyu düzəlişlərini qiymətləndirmək üçün satış məlumatlarından istifadə.

  1. Kadr hazırlığı və idarəetmə

Hazırlıq texnikası, avadanlıqdan istifadə və təhlükəsizlik tədbirləri üzrə müntəzəm təlimlərin keçirilməsi.

İşçilərə vaxta qənaət üsullarını və səmərəliliyi və ardıcıllığı artırmaq üçün texnikaların öyrədilməsi.

  1. Sağlamlıq və təhlükəsizlik

Qida təhlükəsizliyini və gigiyenasını təmin etmək üçün ciddi təmizlik və sanitariya prosedurların tətbiqi.

Qəzaların qarşısını almaq üçün avadanlıq və maddələrlə düzgün işləməyin öyrədilməsi.

Yerli sanitariya normalarına və standartlarına riayət olunmasının təmin edilməsi.

  1. Müştəri təcrübəsi

Gözləmə müddətini azaltmaq və xidmət sürətini artırmaq üçün mətbəxdəki proseslərin optimallaşdırılması

Xidmət keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq üçün yeməklərin ardıcıl təqdimatı.

Məlumatlı dəyişikliklər və təkmilləşdirmələr etmək üçün müştəri rəylərin istifadə edilməsi.

Xüsusi bir probleminiz və ya daha çox məlumata ehtiyacınız varsa, mənimlə əlaqə saxlamaqdan çəkinməyin!