Restoranlar üçün cəlbedici bir menyu yaratmaq kulinariya yaradıcılığının, müştəri seçimlərinin anlaşılmasının və strateji planlaşdırmanın birləşməsini əhatə edir.

  1. Konsepsiyanın və auditoriyanın müəyyənləşdirilməsi
  2. Bazar araşdırması

Trendlərin və rəqiblərin analizi.

  1. Qiymət strategiyası

Xərclərin hesablanması.

Bazar qiymətlərin analizi.

  1. Menyu dizaynı
  2. Test və rəy

Sınaqlar: müəssisənin, onun yeməklərinin, içkilərinin, funksionallığınən test edilməsi.

  1. Daimi yeniləmələr

Tendensiyala uyğun olaraq menyunun və təkliflərin mütəmadi olaraq yenilənməsi.

Müştəri rəylərinə və satış məlumatlarına əsasən aksiyaların keçirilməsi.

Bu təlimatlara əməl etməklə siz yalnız müştərilərinizin xoşuna gəlməyən, həm də biznesinizin unikal şəxsiyyətini və dəyərlərini əks etdirən menyu yarada biləcəksiniz. Əlavə yardıma və ya restoranınıza uyğunlaşdırılmış xüsusi nümunələrə ehtiyacınız varsa, mənimlə əlaqə saxlamaqdan çəkinməyin!